26-06-4kw
Kwaliteitsmomenten mei en juni
Ondanks de vervelende botsing en mijn lichamelijke mankementen, was er ook veel goeds, zoals de chirurg die een operatie regelde, de huisarts die thuishulp aanvroeg en de vele vrienden en kennissen die me kwamen helpen.
Mentaal had ik het dit keer ook zwaar, maar ook dat gaat weer veel beter!
Na de operatie was het fijn om niet naar huis te gaan en hulp te krijgen. Ik knapte op, zowel lichamelijk als mentaal.
Eenmaal thuis wist ik me weer te redden!
Ook toen boden mensen hulp aan. Maar gelukkig weet ik me weer te redden. Ik heb niet veel hulp meer nodig.
De pijn neemt af, de arm/ schouder kan en mag weer meer.
Daarmee groeien mijn mogelijkheden weer. Hoe ver ik herstel weet ik natuurlijk niet, maar na de vorige breuken ben ik ook volledig hersteld.
Dus nu komt het vast ook weer goed!
Beter met iPad leren werken
Dankzij de paar weken zonder PC, kan ik nu foto's bewerken en blogpagina's op volgorde zetten op de iPad.
Ook heb ik op de mobiel en ipad leren dicteren: ik praat, de tekst komt geschreven in app of email. Meestal typ ik nog, maar ik denk er steeds vaker aan, om te dicteren :-)