26-06
2 juni 2026
tekst rechtstreeks op site getypt; tikfouten haal ik er later wel uit.
Prima geslapen! Tot 5 uur! Koffie gehaald en oefeningen gedaan. Het gisteren ingevulde bezoekschema klopte niet meer, niet opgeslagen. Gecorrigeerd. Na ontbijt kon ik meteen douchen, vervolgens nog net tijd om te lopen en 10 minuten te fietsen, voordat Irene kwam.
Heel gezellig bijgekletst met Irene. Voor ze wegging nam ze mijn vuile was mee en gaf de volle tas af bij mijn buurman. Na het eten wilde ik vriendin Lieke terugbellen, maar viel inslaap. Daarna bijgekletst met Lieke. Vervolgens belde ik met Els.
Lopen, fietsen, drinken en op de kamer wat lezen en puzzelen. Om half vijf liet ik het kousje vd arm halen. Mijn vingers waren gevoelloos.
Edith belde. Gezellig gekletst tot Laurens ( van de Biodanza avond groep) kwam. Samen in net restaurant gegeten, gezellig. Meer tijd om rustig te praten dan tijdens de dans avonden.
Terug op de kamer meteen maar hulp omkleden gevraagd. Want straks belt neef Gé. En daarna belde Mirjam. Wat een betrokkenheid van iedereen! Wat bof ik daarmee!
Tjonge, wat veel contacten vandaag! Prima dag!
Halftien ging ik slapen.