26-06
Tweede week thuis
Zondag ging ik met wandelmaatje naar het Boerhave museum. Gezellig, informatief en na afloop moe. Maar ik had niet anders verwacht 😀
Maandag kwam al om acht uur iemand helpen douchen. Ik deed alles zelf. Hoera. Na het afdrogen vertrok ze. Aankleden deed ik zelf. Ze zou de zorg afsluiten. Ze liet zich zelf uit, want daar was ik niet op gekleed :-)
Om 12 uur fysio. Lopend er heen. Oefeningen gedaan. Ook even op een hometrainer met een zadel. In Revitel zat je op een losse stoel ervoor. Daarna op mijn gemak teruggelopen.
Om vijf uur naar Resto van Harte gewandeld. Yvonne wilde me thuis ophalen, maar ik wil weer lopen. Warm welkom en leuk om iedereen weer te zien! Na het eten bracht Yvonne me thuis.
Ik had veel gelopen vandaag, en flink last van mijn voet. Nederland zucht onder een hittegolf. Ik gaf mijn voet een paar dagen rust.
Dinsdag een bel afspraak met een nieuwe vrijwilliger van Scouters. Ik ken haar nog uit de tijd dat ik werkte. Nu is zij ook met pensioen en mag ik haar inwerken. Volgende week komt ze kijken hoe de website werkt.
Woensdag middag kwam Machteld bijpraten. Altijd gezellig. Donderdag kwam Ingrid reiki geven, ondanks de hitte.
Vrijdag was de training van Vitality omgezet in zwemmen en koffiedrinken. Ik liep er heen, ging alleen wat drinken en kletsen. En liep weer terug. Het zwemmen vind ik te lastig, met aan- en uitkleden. Bovendien vind ik zwemmen in open water niet zo fris. De zwemmers kregen gezelschap van twee paarden. Die hun behoefte in het water deden...
Om 14 uur, op het heetst van de dag, liep ik naar fysio. Maar ik overleefde 😀. Toen ik advies vroeg in verband met mijn nog steeds pijnlijke voet kreeg ik een afspraak bij zijn collega, gespecialiseerd op voeten.
Na het onweer van zaterdagnacht is de ergste hitte verdwenen; zondagochtend vroeg liep ik weer een kort rondje door het park.