26-05
6 mei 2026. Woensdag
blogs rechtstreeks op de website gezet; tikfouten haal ik er later mischien uit.
Paar uur geslapen. Veel pijn.
Om 8 uur de huisarts bellen voor een verwijzing zorghotel. Ze hadden nog geen overdracht binnen. Ik zou teruggebeld worden. Later bleek dat deze overdracht per slakkenpost gestuurd was, omdat ze in Hilversum geen mailadres hadden van mijn huisarts. (!!)
Halfnegen poli chirurgie bellen. Die had ook nog geen overdracht, afwachten.
Jos en Bea hadden en aantal medicijnen voor me uit de stripjes gedrukt. Zij gingen lopen.
Ik probeerde de meest belangrijke mensen vast in te lichten over mijn val
2e grote fout
Ik was suf en slaperig. Lag met de ogen dicht op bed. Nam om de 4 uur een kortwerkende pijnstiller, want ik mocht er zes. Naast twee langwerkende oxycodon tabletjes..
10h45 waren de meiden er weer. Heb je al wat gehoord. Nee. zullen we dan maar weer bellen?
Er was nog geen overdracht, de huisarts kon geen opname regelen. Ziekenhuis bellen. De poli was gesloten, 14 uur terugbellen.
Om twee uur kregen we een kordate mevrouw aan de telefoon. Ze zag geen overdracht, maar ze ging iets regelen. Binnen een uur belde ze terug.
De overdracht bleek naar de afdeling radiologie gestuurd. Ze had een afspraak geregeld voor morgen, om 13h45. Wouw! Hulde!
Zus Mirjam bracht me thuis. Ik was inmiddels misselijk, gaf over en had geen eetlust.
20h thuis, 22h n bed.